مراکز مشاوره در تهران

اگر احساس می کنید که به یک روان درمانگر احتیاج دارید، قطعا اولین سوال شما این است که به کدام روان درمانگر می توانم رجوع کنم و مشاوران اطراف ما کجا هستند، مراکز مشاوره در تهران را چطور می توانیم پیدا کنیم و همچنین مرکز روان درمانی در تهران که مناسب من باشد و بتواند احتیاجات مرا برآورده کند را از کجا می توانم پیدا کنم. برای پاسخ به این سوال تصمیم گرفتیم این مقاله را بزنیم. اما در ابتدا مطمئن شوید که مقاله دکتر روانشناس خوب کیست؟ را مطالعه کرده باشید تا بتوانید به راحتی تشخیص دهید که مرکز مشاوره و در نهایت روان درمانگر مناسب شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد. همچنین در ادامه پیشنهادی خاص برای عزیزانی که به دنبال مشاوره آنلاین روانشناسی و یا بهترین مرکز مشاوره در منطقه 1 تهران می گردند داریم.

لیست مراکز مشاوره در تهران

اگر در تهران زندگی می کنید و قصد مراجعه به مرکز روان درمانی را کرده اید، به دلیل تنوع زیاد و همچنین عدم داشتن اطلاعت کافی احتمال سردرگمی شما بالاست، به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم تا لیستی از مراکز مشاوره در تهران را برای شما آماده کنیم تا به راحتی بتوانید مرکز مشاوره مناسب به خود را از جهت آدرس پیدا کنید. دقت کنید که اگر به دنبال مرکز مشاوره در منقطه یک تهران می گردید توصیه ما به شما همواره دل کلینیک می باشد. تیم دل کلینیک با داشتن دپارتمان های تخصصی و مجزا در منطقه نیاوران تهران، می تواند کمک شایانی به شما بکند. همچنین توجه داشته باشید که کلینیک روانشناسی دل برای کسانی که امکان مراجعه حضوری را ندارند، امکان مشاوره آنلاین را هم گذاشته است تا بتواند به این عزیزان هم خدمت کند.

شماره نام مرکز روان درمانی در تهران آدرس
1 دل کلینیک نیاوران، خیابان باهنر، بعد از چهارراه مژده، سمت چپ، پلاک ۴١٢، بالای پیتزا سیب، طبقه دوم، کلینیک روانشناسی دل
2 مرکز مشاوره دانشگاه تهران نشانی: تهران خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر،خیابان پرفسور ادوارد براون، پلاک ۱۳و15
3 مرکز مشاوره شهدای انقلاب خیابان پیروزی ، خیابان نبرد ، جنب سازمان آب
4 مرکز مشاوره اکسیر شهرک غرب، بلوار دادمان، فلامک شمالی، کوچه حیدریان، پلاک ۱۸
5 مرکز روان درمانی تدبیر راه نو بلوار کشاورز ، روبروی هتل اسپیناس، خیابان شوریده، نبش رستاک، پلاک ۳، واحد ۱۷
6 مرکز مشاوره روانشناسی آوین خیابان ولیعصر، پایین‌تر از توانیر، پلاک ۱۲۳۰
7 مرکز مشاوره روانشناسی باران آریاشهر، بلوار آیت‌الله کاشانی، روبروی شهرداری منطقه ۵، مجتمع افرا، طبقه همکف، شماره ۱۰۱
8 مرکز مشاوره روانشناسی فارابی خیابان دکتر شریعتی، روبروی حسینیه ارشاد، نبش هدیه، پلاک ۴۳، طبقه ۳، واحد ۵
9 مرکز مشاوره روانشناسی یاریگر خیابان شریعتی ، بالاتر از پل سیدخندان ، پلاک ۱۰
10 مرکز مشاوره روانشناسی رفاه میدان بهارستان، پشت مجلس، خیابان مردم، جنب مجموعه فرهنگی رفاه، کوچه گل محمدی، پلاک ۳، طبقه ۳

بهترین مرکز مشاوره در منطقه 1 تهران

در کلینیک روانشناسی دل یک محیط آرام، گرم، صمیمی و دوستانه برای شما مهیاست تا بتوانیم در کنار هم به سمت سلامتی روح و روان پیش برویم با امید داشتن جامعه ای سالم و سلامت. دل کلینیک را می توان به جرعت یکی از بهترین مرکز مشاوره در منطقه 1 تهران نام برد. زیرا دارای دپارتمان های اختصاصی برای موارد و مراجعه کننده های مختلف است. همچنین در کلینیک روانشناسی دل که واقع در نیاوران تهران می باشد، روانشناسان مجرب ما در برخی موارد حتی در برخی موارد تصمیم می گیرند که مشاوره های گروهی داشته باشند و این مشاوره های گروهی قطعا می تواند با هم فکری و همچنین کمک تعداد بیشتری روانشناس متخصص نتایج بهتری هم بدهد. هرچند اگر در منطقه 1 تهران زندگی نمی کنید هم مشکلی نیست. زیرا دل کلینیک امکان مشاوره آنلاین و غیر حضوری را نیز برای شما فراهم کرده است تا اگر از جهت دسترسی و یا پاندمی کرونا مشکل دارید بتوانید همچنان از خدمات بهترین مرکز مشاوره در منطقه 1 تهران بهره مند شوید. از دلایل دیگری که ما دل کلینیک را به عنوان بهترین مرکز مشاوره در منطقه 1 تهران معرفی می کنیم این است که، در مرکز مشاوره در تهران دل کلینیک همچنین سعی شده با توجه به وضعیت اقتصادی موجود قیمتی منصفانه برای مراجعه کنندگان عزیز هم در نظر گرفته شود.

مرکز روان درمانی در تهران را چگونه پیدا کنیم؟

روش های متفاوتی برای پیدا کردن بهترین مرکز روان درمانی در تهران موجود است، شما می توانید از آشنایان خود بپرسید، در گوگل سرچ کنید و یا در اینستاگرام و غیره به دنبال مرکز روان درمانی مناسب خود در تهران بگردید. معمولا می توانید تعداد زیادی از مراکز روان درمانی را در تهران به همراه آدرس و اطلاعات آنها پیدا کنید. قطعا هم تا اینجای کار بسیار آسان است. اما به دلیل تعدد مراکز روان درمانی در تهران، مسئله ارزیابی این مراکز پیش میاید، اگر می خواهید که این مراکز روان درمانی در تهران را برای خود ارزشیابی کنید، روش های متفاوتی است که ما برخی از آن ها را برای شما لیست کرده ایم که می توانید از آن استفاده کنید تا یک مرکز روان درمانی در تهران که مناسبتان است را پدا کنید.

  • وبسایت هایی را که دکتر ها را لیست می کنند را پیدا کنید و ببینید چه رتبه ای به مرکز روان درمانی مورد نظر شما داده اند
  • به شبکه های اجتماعی مراجعه کنید و نظرات کاربران را بخوانید
  • به وبسایت مرکز روان درمانی در تهران که پیدا کرده اید مراجعه کنید و ببینید چه اطلاعاتی در وبسایت آنها یافت می شود.
  • در نهایت یک جلسه می توانید به مرکز مشاوره مراجعه کنید تا از نزدیک با محیط و روانشناسان آنجا مواجه شوید.

خدمات مرکز روان درمانی دل کلینیک

مرکز روان درمانی دل کلینیک یکی از بهترین مرکز روان درمانی در تهران که می توانید بیابید با خدمات متفاوت به همراه روان درمانگران در خدمت شماست. همچنین شما می توانید در قسمت مجله دل کلینیک به مطالعه موارد روانشناسی که به صورت مستمر برای شما خوانندگان عزیز آپدیت می شود، بپردازید. از خدماتی که مرکز روان درمانی دل کلینیک ارائه می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره فردی: اگر مسئله ای باعث ایجاد پریشانی شود یا در زندگی روزمره اختلال ایجاد کند ، می‌تواند زمان آن باشد که به دنبال درمان باشیم. در این مواقع شما می توانید از درمان و مشاوره فردی استفاده کنید.
  • خانواده درمانی: خانواده درمانی نوعی روان درمانی است که کلیه اعضای یک خانواده را شامل می شود. یک درمانگر در این مرحله به مشاوره با کل اعضای خانواده می پردازد که بعضی اوقات در هنگام یک بحران خانوادگی ضروری بنظر می رسد.
  • نوروفیدبک: در هنگام عدم تعادل مغز با احساسات، نوروفیدبک می تواند به شما کمک کند. اگر می خواهید بیشتر در مورد این بدانید که نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد می توانید مقاله مرتبط را بخوانید. ضمنا کلینیک روانشناسی دل مجهز به دستگاه های نوروفیدبک می باشد.
  • مشاوره پیش از ازدواج: قصد ازدواج دارید ؟ باید بدانید که در صورت قصد ازدواج اصلا و اصلا نباید مشاوره پیش از ازدواج را فراموش کنید!

پست های اخیر

  • اختلالات روانی
  • اختلالات شخصیت

ریزپرخاشگری چیست؟ رفتار های آسیب زای پنهان

2 سال گذشته
  • روان شناسی فردی

آیا تغییر شخصیت ممکن است؟

2 سال گذشته
  • روانشناسی ازدواج
  • مشاوره خانوادگی

از بین رفتن اعتماد به همسر چگونه پیش می آید و چه عواقبی دارد؟

2 سال گذشته
  • اختلالات روانی
  • روان شناسی فردی

آیا دروغگویی اختلال یا مشکل روانی است؟ دروغگویی پاتولوژیک چیست؟

2 سال گذشته
  • رشد و توسعه فردی
  • روان شناسی فردی

بلوغ دختران و روانشناسی | برخورد درست چگونه است؟

2 سال گذشته
  • کودک و نوجوان
  • مشاوره خانوادگی

نقش پدر در تربیت کودک چیست؟

2 سال گذشته