کلینیک روانشناسی در نیاوران

نویسنده: گروه نویسندگی دل کلینیک
مترجم: –
تعداد کلمات: 846 کلمه
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

اگر در محله نیاوران یا اطراف این محله سکونت دارید حتما شده که به دنبال کلینیک روانشناسی در نیاوران باشید. کلینیک روانشناسی دل در محله نیاوران است و دارای مجوز های لازم از سازمان نظام روانشناسی استان تهران می‌باشد. شما ساکنین محله نیاوران به راحتی می‌توانید به این کلینیک روانشناسی در نیاوران دسترسی داشته باشید و اگر به دنبال روانشناس در نیاوران هستید همین الان گوگل را باز کنید و تنها کافیست جستجو کنید ” کلینیک روانشناسی در نیاوران ” تا آدرس کلینیک روانشناسی دل در نیاوران را در گوگل مپ ببینید.

کلینیک روانشناسی مناسب چه ویژگی هایی دارد ؟

برای انتخاب کلینیک روانشناسی هم مثل هر چیز دیگری، معیار هایی وجود دارد که شما باید آنها را در نظر بگیرید تا مطمئن باشید که دست به انتخاب درست زده اید.

محیطی آرام و صمیمی

از مهم ترین موارد برای انتخاب کلینیک روانشناسی این است که شما با این محیط راحت باشید و وقتی که وارد کلینیک روانشناسی می‌شوید حس اضطراب به شما دست ندهد. البته این بستگی به خیلی از عوامل دارد، به طور مثال اینکه رنگ بندی طراحی دکوراسیون کلینیک روانشناسی چطور باشد یا اینکه برخورد پرسنل کلینیک روانشناسی چقدر گرم و صمیمی باشد. دل کلینیک یک کلینیک روانشناسی در نیاوران است که با توجه به نظر مراجعه کنندگان یک محیط آرام و صمیمی دارد.

دارا بودن روانشناس و مشاور حاذق

خیلی مهم است که وقتی به دنبال کلینیک روانشناسی می‌گردید حتما در نظر داشته باشید که کدام روانشناس ها در آن کلینیک روانشناسی فعالیت می‌کنند. گاهی مراجعه به روانشناس نامناسب می‌تواند شرایط را از قبل هم بدتر کند. اگر به دنبال کلینیک روانشناسی در نیاوران هستید، بدانید که دل کلینیک با در اختیار داشتن روانشناس های حاذق در چهار دپارتمان مجزا می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

استفاده از تکنیک های به روز دنیا

کلینیک روانشناسی در تهران بسیار است اما تعداد کلینیک روانشناسی هایی که از تکنیک های به روز دنیا استفاده می‌کند تقریبا انگشت شمار است. علم روانشناسی مثل هر علم دیگری هر ساله تحولات بسیاری دارد و بعضا پیش آمده که متدی که تا پنج سال پیش متد رایج و مناسب در نظر گرفته می‌شده، دیگر علمی و مناسب تلقی نمی‌شود، بنابراین به روز بودن از الزامات است. کلینیک روانشناسی در شمال تهران شاید زیاد باشد اما فقط دل کلینیک از تکنیک های به روز دنیا استفاده می‌کند.

چرا باید به کلینیک روانشناسی مراجعه کرد ؟

از صبح که از خواب بیدار می‌شویم تا شب که به خواب می‌رویم سعی می‌کنیم که رفتار خوبی داشته باشیم و یک جلوه خوب از خودمان به جامعه ارائه کنیم، اما خودمان می‌دانیم که کلی بخش تاریک داریم که مدام دست به انکار آنها می‌زنیم ولی گهگداری کار دستمان می‌دهد. از جمله مشکلاتی که باعث می‌شود شما به کلینیک روانشناسی مراجعه کنید به شرح زیر است:

درمان استرس و اضطراب در کلینیک روانشناسی در نیاوران

به یاد زمانی بیفتید که نگران و دلواپس بودید. چه برنامه ای در پیش داشتید؟ آیا نگران یک امتحان مهم بودید؟ آیا به فکر پرواز با هواپیما بودید؟ آیا به سخنرانی که در پیش داشتید فکر می‌کردید؟ شاید نگران سلامت خود بودید و یا به صورت حسابی که باید پرداخت می‌کردید و نکرده بودید فکر می‌کردید. همه این موارد شما را در لحظه استرس زا قرار می‌دهد و گاهی کنترل کردنش آسان نیست و شاید لازم باشد شما در این راه کمک بگیرید.

درمان فوبیا در کلینیک روانشناسی در نیاوران

بیماران فوبیایی در شرایط خاص متوحش می‌شوند. مثلا ترس از مار یا عنکبوت تنها در مجاورت آنها صورت خارجی می‌گیرد. ترس از موقعیت هایی از قبیل قرار گرفتن در ارتفاع، ترس از حیوانات، ترس از پرواز با هواپیما، خفه شدن، رعد و برق، رانندگی، تاریکی، فضای بسته، زنده به گور شدن، سوار شدن در آسانسور، خون، میکروب، یا عبور از پل ها. برای حل این مشکلات نیاز دارید که از روانشناس کمک بگیرید.

درمان وسواس کلینیک روانشناسی در نیاوران

وسواس ها افکار ناخوانده،  بی مفهوم و مقاومی هستند که دور کردن آنها از ذهن دشوار است. ممکن است نگران باشید که ناپاکی دست های شما فرزندانتان را آلوده کند و حتی آنها را به سرطان خون مبتلا سازد، و این در شرایطی است که می‌دانید چنین تصوری واقع بینانه نیست. حل این مشکلات ایجاب می‌کند که شما به کلینیک روانشناسی مراجعه کنید.

درمان افسردگی در کلینیک روانشناسی در نیاوران

مدتهاست که بنظر شما هیچ چیز معنا ندارد؟ فکر می‌کنید نتیجه هر چیزی هم که باشد باز هم ارزش تلاشش را ندارد؟ زیاد می‌خوابید ؟ یا برعکس به سختی به خواب می‌روید ؟ مدام حس خستگی دارید ؟ ترجیح می‌دهید به تخت خود بیرون نیایید ؟ هر کدام از این موارد ممکن است نشانه افسردگی در شما باشد. همانطور که لازم است برای سرما خوردگی گاهی به دکتر مراجعه کنید، افسردگی هم بیماری ای نیست که همیشه به دست خود بیمار امکان حل کردنش باشد.

مراجعه به کلینیک روانشناسی را به تاخیر نندازید!

گاهی تعلل مراجعین باعث می‌شود که حل مشکل سخت تر و زمان‌بر تر شود، بنابراین اگر حس کردید نیاز دارید که به کلینیک روانشناسی مراجعه کنید، اصلا تعلل نکنید! اگر هم به دنبال کلینیک روانشناسی در نیاوران هستید، دل کلینیک آماده ارائه خدمت به شما عزیزان است.

پست های اخیر

  • اختلالات روانی
  • اختلالات شخصیت

ریزپرخاشگری چیست؟ رفتار های آسیب زای پنهان

2 سال گذشته
  • روان شناسی فردی

آیا تغییر شخصیت ممکن است؟

2 سال گذشته
  • روانشناسی ازدواج
  • مشاوره خانوادگی

از بین رفتن اعتماد به همسر چگونه پیش می آید و چه عواقبی دارد؟

2 سال گذشته
  • اختلالات روانی
  • روان شناسی فردی

آیا دروغگویی اختلال یا مشکل روانی است؟ دروغگویی پاتولوژیک چیست؟

2 سال گذشته
  • رشد و توسعه فردی
  • روان شناسی فردی

بلوغ دختران و روانشناسی | برخورد درست چگونه است؟

2 سال گذشته
  • کودک و نوجوان
  • مشاوره خانوادگی

نقش پدر در تربیت کودک چیست؟

2 سال گذشته